Praca w centrali firmy
Obecnie poszukujemy do pracy w centrali firmy
W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy samodzielnej, energicznej oraz zdyscyplinowanej osoby na stanowisko
ASYSTENT/KA DZIAŁU HANDLOWEGO
NAJWAŻNIEJSZE ZADANIA:
- Wsparcie procesów zakupowych w ścisłej współpracy z kupcem oraz bieżąca współpraca z działami wspierającymi (np. marketing, finanse).
- Zakładanie i aktualizacja kartotek produktów
- Wprowadzanie do systemu akcji promocyjnych
- Kompleksowa obsługa działań związanych z promocjami (wypisywanie, wysyłanie do
dostawców, zbieranie oraz weryfikacja poprawności porozumień promocyjnych), - Zarządzanie bazą zdjęć produktów
- Archiwizacja dokumentów handlowych oraz marketingowych
- Kompleksowa obsługa programów lojalnościowych (zarządzanie systemowe, archiwizacja dokumentacji)
- Wsparcie kupca w kontaktach z dostawcami, producentami
- Przygotowanie podstawowych zestawień i analiz m.in. akcji promocyjnych, okresowych
raportów sprzedażowych - Administrowanie próbkami produktów
KWALIFIKACJE KTÓRYCH OCZEKUJEMY:
- Min. roczne doświadczenie w dziale handlowym lub w sprzedaży FMCG
- Zaawansowana znajomość programu MS Excel
- Mile widziana znajomość systemu PC Market
- Sumienność i kreatywność
- Chęć zdobywania i poszerzania wiedzy
- Pozytywne nastawienie do pojawiających się wyzwań
NASZA OFERTA:
- Praca w Firmie o bardzo dobrej opinii rynkowej,
- Ciekawy, pełen wyzwań zakres obowiązków
- Niezbędne narzędzia pracy i wyposażenie,
- Samodzielność w zakresie realizacji powierzonych zadań
- Możliwości rozwoju i awansu